8 Şubat 2013 Cuma

SEVEN PSYCHOPATHS(7 Psikopat)

SEVEN PSYCHOPATHS

Elimden geldiğince izlediğim filmler hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşacağım...
Seven Psychopaths(7 Psikopat)
Filmi izlemeye başlamadan önce çok güzel bir film seçtim diye düşünüyordum.Filmi izlemeye başlamamla birlikte bu düşüncem tamamen değişti.Belkide beklentim yüksekti bu yüzden oldu kim bilir.Hep bir olay gelişecek ve 3 arkadaş bu çerçevede bir araya gelip güzel bir planla buna karşı koymaya uğraşacak diye düşündüm filmde gelişen olaylara bakarak.Olay kısmı oldu ama ne yazık ki buna karşılık veren 3 arkadaş göremedim filmde.Senarist 3 arkadaşı birbirine yakın göstermeye çalışsalarda o ruhu yansıtamamışlar filme.Filmde bunu açıkca görebiliyorsunuz.Birşey olsada izlesek diyorsunuz bazı sahnelerde.
Film bence 10 üzerinden 2-3 puan ancak alır.Kurgusu, final sahnesi oldukça zayıf bir görünüm içerisinde.İzlemeye vakit ayırıp zamanını boşa harcamanızı istemem bence başka filmleri deneyin uzakta bi köşede kalsın 7 Psikopat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder